wtorek, 18 czerwca 2013

Meble uzywane - zapraszamy

Serdecznie witamy na naszej stronie
 Prowadzimy sprzedaż mebli używanych, ale i nie tylko! Strona jest stale aktualizowana, dzięki czemu mają Państwo możliwość zapoznania się z naszą bieżącą ofertą, .
Zapraszamy jednak przede wszystkim do odwiedzenia nas osobiście, gdzie mogą państwo obejrzeć pełen asortyment, ponieważ na stronie znajdują się jedynie jego część. 


Jeśli poszukują Państwo czegoś konkretnego, a nie znaleźli Państwo tego na stronie, bądź mają inne pytania - zapraszamy do kontaktu mailowego (poprzez Kontakt na stronie)

 Smolno Wielkie 81 
(woj. lubuskie), 
czynne
piątek (13:00 do 18:00)
sobota (11:00 do 15:00)
nr kontaktowy: 505340973, 726222733 

Nasza hala:



Gdzie jesteśmy:


Wyświetl większą mapę


5 komentarzy:

  1. Serdecznie polecam! Zaglądam do Smolna już od kilku lat. Trafiają się tam prawdziwe perełki za na prawdę male pieniążki. Można spokojnie umeblować sobie mieszkanie za półdarmo. Meble są fajne i w dobrym stanie. Miejsce na prawdę godne uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. www.streetraven.pl to świetny pośrednik sprzedaży mebli. Warto mu zaufać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja powoli również zaczynam interesować się renowacją starych mebli i już nawet co nieco miałem okazję sobie zamówić. Tak naprawdę to skorzystałem z hurtowni tapicerskiej https://hurtownia-akces.pl/ i wydaje mi się to dobrym wyborem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie meble zawsze można przerobić i odnowić. Dlatego warto znać sklep https://bimeb.pl/ z akcesoriami meblowymi.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdy chodzi właśnie o meble to ja również chcę jeszcze dodać, że warto wiedzieć gdzie można znaleźć takie które nas interesują. Ja najczęściej właśnie meble kupuję bezpośrednio w sklepie https://www.mebel-perfekt.pl/ i wiem, że ten wybór jest bardzo mądry.

    OdpowiedzUsuń